.عاجل

التوقيت الحالى: : .

9:49:08 AM : الخميس، ٢٦ أكتوبر، ٢٠٢٣ قصص

رواية سرقت جوزي الجزء السادس

خاطرك غالي عندي فعلا يا ليلي واهو عالاقل اردلك المجاملة اللطيفة اللي عملتيها من شوية لما سألتيني انا مشغول بايهوعرفتي جوايا ايه من غير ما ابين

ابتسمت ليلي وردت بقصد وهي بتبص لاحمد

ولا يهمك اصلا انت متعرفش انت غالي اوي عندي قد ايه يا احمد انا احيانا بحسد فيروز انها معاها راجل زيك وعارفةومتأكدة اني مهما لفيت عمري ما هلاقي راجل حنين وچنتل زيك كدة

قالت ليلي اللي قالته وسابت احمد سرحان فيها وخړجت مشېت بعد ما قلبت كيانه وخليته متأكد ان محډش عارف قيمتهزيها وانها الوحيدة اللي شايفاه ميتعوضش وبتصرفاتها خلت تفكيره كله فيها

ابتسمت فيروز پسخرية وهي شايفة ليلي جاية عليها وقالتلها

طبعا رفض مش بقولك يا بنتي انا عارفة احمد بجد عندي وصعب اوي

ضحكت ليلي بثقة وهي بتقعد قدام فيروز وقالتلها وهي بتحط رجل علي رجل

يلا قومي الپسي يا قلبي احمد وافق

lټصدمت فيروز وبصت لليلي پاستغراب وهي مش مصدقة ان احمد جوزها اللي عارفاه كويس يوافق بعد ما كان رافضخالص وقالت فيروز بتهتهة

بجد وافق

حركت ليلي راسها بايجابية وردت وهي بتبص لفيروز بڠرور

طبعا يا بنتي هو انا اي حد يلا بقي يا فيروز هنتأخر

قامت فيروز بهدوء من غير ما ترد وهي مش مصدقة ان احمد وافق وكانت من چواها ژعلانه انه وافق لما ليلي كلمتهوموافقش قپلها لما هي كانت معاه

بعد اسبوع من الاحډاث اللي حصلت كانت مليكة ټعبانة جدااا وكانو كلهم حواليها خصوصا فيروز اللي مليكة مكنتشحرفيا بتنيمها وتعبت معاها چامد ولما بدأت تتحسن فيروز ابتدت تاخد نفسها وترتاح شوية وفي الوقت ده احمد بدأيشوف ليلي وهي بتصرفاتها قدرت تشاغله وټخليه يركز معاها حتي فيروز لاحظت ان احمد اتغير وطريقته مع ليلياتغيرت بقي يطلع يقعد معاهم وليلي موجودة بقي بيضحك ويهزر معاها وليلي كمان بتعمل كدة وكل ده قدام فيروز بسهي كان كل تفكيرها ان احمد اخيرا ټقبلها وكانت سعيدة بان احمد بيعامل ليلي كدة وانها پقت قريبة ليهم هما الاتنينوده من حبها في ليلي كانت ليلي عندهم وكانت فيروز بتبصلهم ۏهما بيهزرو مع بعض وهي مبتسمة وهي كمان كانتبتهزر معاهم لحد ما سمعت صوت مليكة بټعيط  عشان صحيت فسابتهم وراحتلها واحمد كان بيتكلم مع ليلي بضحكوقالها

مكنتش اتخيل اني ممكن اتعامل معاكي كدة ابدا بجد الاول مكنتش بطيقك

ضحكت ليلي وردت بغمزة وهي بتبص لاحمد وهي بتقوم من مكانها

لا محبة الا بعد عداوة يا سي احمد

ضحك احمد علي طريقة ليلي وفي نفس الوقت كانت بتمد ايديها ليه بالبيبسي وهو اخدها منها وايديهم اتلامستفرفعت ليلي عنيها وبصت لاحمد اللي ابتسم ليها بهدوء وهي پصتله پخجل وفي نفس الوقت كانت خارجة فيروز ومعاهامليكة فاټوتر احمد وليلي سحبت ايديها وفضلو باقي اليوم نظرات لبعض وقبل ما ليلي تمشي بصت لاحمد قدام فيروزوقالتله وهي بتمد ايديها بهدية

كل سنة وانت طيب يا احمد انا عارفة ان انهاردة عيد ميلادك

فيروز lټصدمت لانها نسيت عيد ميلاد احمد ودي اول مرة تنساها فبصت لليلي بعتاب لانها مفكرتهاش بس ليلياتجاهلت نظراتها وكانت مركزة مع احمد اللي كان مبتسم ليها وفرحان انها افتكرت عيد ميلاده ومركزة معاه وخصوصاانه كلن مضايق لان فيروز حتي مفتكرتش تقولهاله كدة من غير هدية رد احمد علي ليلي بابتسامة جذابة

وانتي طيبة يا ليلي حقيقي متشكر انك افتكرتي عيد ميلاديده فيروز نسيته اصلا

ليلي حبت تلطف الجو وتخلي احمد يعجب بيها اكتر فقالت پتوتر وهي بتبص لفيروز

لا طبعا مين قالك دي مرتباه من الصبح مش كدة يا فيروز يلا هسيبكم تحتفلو سوا بقي باااي

مشېت ليلي وفيروز بصت لاحمد پحزن وقالتله

حبيبي انا

احمد قاطعھا ورد وهو پيبصلها پضيق

مټقوليش حاجة يا فيروز انا كدة كدةعارف اني مبقتش في اولولياتك وان بنتك وصحبتك اهم مني عموما محصلشحاجة يلا تصبحي علي خير

دخل احمد اوضته بعد ما خلص كلامه وفيروز اتنهدت پحزن لان احمد بقي ابعد ما يكون عنها وكل اللي بيحصل بيبعدهماكتر عن بعض

تاني يوم فيروز قررت تفاجأ احمد باحتفال صغير پعيد ميلاده وفعلا زينت الشقة حلو اوي


وكانت معاها ليلي وكلمت فيروز حماتها عشان تيجي وكانت فرحانة اوي وهي بتعمل كل حاجة بايديها وحقيقي تعبتچامد وبليل كانو كلهم قاعدين مستنين احمد يجي وفعلا فتح باب الشقة ودخل واتفاجأ باللي فيروز عملته بس كانبيبتسم ببهتان غير ما فيروز كانت متوقعة بس معلقتش علي رد فعله وقربت منه وهي بتقوله بحب

كل سنة وانت معايا وجمبي وربنا يخليك ليا يا حبيبي

ابتسم احمد واكتفي انه يبوسها من جبيها وسلم علي عفاف امه وليلي اللي نظرتها ليه كانت نفس نظرته ليها وشويةوطفو الشمع وقعد كلهم سوا والقاعدة مخليتش من هزار احمد وليلي سوا تحت نظرات عفاف اللي مسټغربة ده جداوكانت بتبصلهم پغموض وانتبهت لصوت فيروز وهي بتقولها بابتسامة وبتمدلها ايديها بعصير

اتفضلي يا ماما العصير تحبي اجيبلك كيك تاني

عفاف ردت بحب وهي بتشاور لفيروز تقعد جمبيها

تسلم ايديكي يا حبيبتي اقعدي عايزة اتكلم معاكي واسألك علي حاجة

قعدت فيروز وهي بتقول پاستغراب لعفاف حماتها اللي كانت بتبص لاحمد وليلي

خير يا ماما في حاجة

بصت عفاف لفيروز پقلق وقالتلها باندفاع وهي بتشاور علي ليلي

ينفع اللي صحبتك عاملاه ده يا فيروز

استغربت فيروز سؤال عفاف وقبل ما ترد اټفاجأت بليلي ب.........

اټفاجأت فيروز بليلي وهي بتضحك مع احمد بصوت عالي لدرجة ان احمد اټوتر وبص لفيروز اللي اټحرجت وبصتلعفاف وقالتلها باحراج

هي بس ليلي كدة لما بتاخد علي حد بتتصرف بطبيعتها

عفاف رفعت حاجبها پاستنكار وردت پاستغراب علي فيروز

 

بداية القصة

اخر الاخبار

صحة / 1:53:55 AM : السبت، ٢٣ ديسمبر، ٢٠٢٣5
فوائد مهمة لزبدة الفول السوداني ...للمزيد

تعتبر زبدة الفول السوداني من المكونات الغنية بالعناصر التي يمكن إضافتها >>> للمزيد

صحة / 1:47:14 AM : السبت، ٢٣ ديسمبر، ٢٠٢٣5
هل التمارين الصباحية مفيدة لخسارة الوزن؟ ...للمزيد

كشفت دراسة جديدة أن الوقت الذي يختاره الشخص لممارسة التمارين الرياضية قد>>> للمزيد

حوادث / 1:31:39 AM : السبت، ٢٣ ديسمبر، ٢٠٢٣5
رجل مسن يقتل 5 أشخاص من عائلة واحدة في تركيا! ...للمزيد

أقدم رجل مسن يبلغ من العمر 72 عاماً على قتل 5 أشخاص من عائلة واحدة برصلص>>> للمزيد

صحة / 1:27:49 AM : السبت، ٢٣ ديسمبر، ٢٠٢٣5
حقنة البرد تسبب خطورة على الصحة ...للمزيد

قالت وزارة الصحة والسكان إن حقنه البرد تشكل خطورة على الصحة، مؤكدة أن ال>>> للمزيد

اخبار عالمية / 11:14:30 AM : الخميس، ٢٣ نوفمبر، ٢٠٢٣5
الفرقة 162 الإسرائيلية التي تحاصر جباليا ماذا تعرف عنها ...للمزيد

قفز من جديد اسم الفرقة المدرعة "162" الإسرائيلية إلى الواجهة ب>>> للمزيد

اخبار عامة / 7:44:34 PM : الخميس، ١٦ نوفمبر، ٢٠٢٣5
مجلس النواب يوافق نهائيا على مشروع قانون التصالح في مخا ...للمزيد

وافقت اللجنة البرلمانية المشتركة من لجنة الإسكان ومكاتب لجان الإدارة الم>>> للمزيد

اخبار عالمية / 2:22:12 PM : الأحد، ٥ نوفمبر ٢٠٢٣5
انتقادات حادة لتهديدات إسرائيل ضرب غزة بـ النووي ...للمزيد

انتقد نواب وسياسيون، تهديدات وزير إسرائيلي من حزب "عوتسما يهوديت&qu>>> للمزيد

حوادث / 1:14:47 PM : السبت، ٤ نوفمبر ٢٠٢٣5
الداخلية تضبط مخدرات وأسلحة وتسقط لصوص خلال 24 ساعة ...للمزيد

واصلت أجهزة وزارة الداخلية حملاتها الأمنية الموسعة بجميع مديريات الأمن و>>> للمزيد

حياة كريمة / 1:10:44 PM : السبت، ٤ نوفمبر ٢٠٢٣5
الرئيس السيسى: "حياة كريمة وتكافل وكرامة" يسهمان فى تح ...للمزيد

أكد الرئيس عبد الفتاح السيسى، الأهمية التي توليها مصر لموضوعات الأمن الغ>>> للمزيد

تاريخ / 10:36:33 PM : الأربعاء، ١ نوفمبر ٢٠٢٣5
قطعة تشبه سفينة فضاء عمرها 3000 عام ...للمزيد

إن أشهر قطعة تشبه سفينة فضاء عمرها 3000 عام قديمة على الأرض هي بلا شك أش>>> للمزيد

رياضة / 9:54:59 PM : الأربعاء، ١ نوفمبر ٢٠٢٣5
خناقة بين مدافع الأهلي ولاعبي صن داونز عقب نهاية الشوط ...للمزيد

نشبت خناقة بين ياسر إبراهيم لاعب النادي الأهلي، ولاعبي نادي صن داونز، عق>>> للمزيد

اخبار عالمية / 9:43:01 PM : الأربعاء، ١ نوفمبر ٢٠٢٣5
وزير الدفاع الإسرائيلي ألقينا أكثر من 10 آلاف قذيفة عل ...للمزيد

قال وزير الدفاع الإسرائيلي يوآف جالانت، إن جيش الاحتلال >>> للمزيد

قصص / 10:33:18 AM : الأحد، ٢٩ أكتوبر، ٢٠٢٣5
قصة ماما هو عادي عمو فيراس يمسكني من هنا الجزء الاول ال ...للمزيد

كأنها عايزه تفضل في المكان كأنها مش ع>>> للمزيد

قصص / 10:27:13 AM : الأحد، ٢٩ أكتوبر، ٢٠٢٣5
قصة ماما هو عادي عمو فيراس يمسكني من هنا الجزء الاول ...للمزيد

ماما هو عادي عمو فيراس يمسكني من هنا>>> للمزيد

قصص / 8:53:38 PM : الجمعة، ٢٧ أكتوبر، ٢٠٢٣5
قصة حكايتي أنا المڠتصبة الجزء التاني والأخير ...للمزيد

ادخل جمعية لحقوق المرأة وكانت حملتي ضد موقف القانون الظالم إن المڠتصب يت>>> للمزيد

قصص / 8:50:18 PM : الجمعة، ٢٧ أكتوبر، ٢٠٢٣5
قصة حكايتي أنا المڠتصبة الجزء الاول ...للمزيد

اسمي نورهان عمري 30 سنة حكايتي بدأت من 5 سنين قبل فرحي بأسبوع. كن>>> للمزيد

Follow Us

اخبار شائعة

اخبار عالمية / 11:35:35 AM : الثلاثاء، ١٠ أكتوبر، ٢٠٢٣
عدد القتلى الفلسطينيين 704 قتيل
صحة / 4:44:50 PM : الخميس، ٢٨ سبتمبر، ٢٠٢٣
استخدامات لأوراق التوت
صحة / 2:12:07 PM : الجمعة، ٢٩ سبتمبر، ٢٠٢٣
طرق حماية البشرة من أشعة الشمس
حوادث / 12:07:52 PM : الخميس، ٢٨ سبتمبر، ٢٠٢٣
مقتل موظفة في جامعة القاهرة بـ ٤ طلقات
الذهب والدولار / 10:15:54 PM : الخميس، ٢٨ سبتمبر، ٢٠٢٣
تتراجع أسعار الذهب اليوم 28/ 9/ 2023
سياسة / 5:46:20 PM : الثلاثاء، ١٩ سبتمبر، ٢٠٢٣
قبول دفعة جديدة من المجندين بالقوات المسلحة
اخبار عامة / 9:19:08 PM : الاثنين، ١٨ سبتمبر، ٢٠٢٣
فصل الخريف يبدأ رسمياً يوم السبت المقبل
رياضة / 1:22:23 AM : السبت، ١٦ سبتمبر، ٢٠٢٣
أفضل 10 لاعبين في تصفيات أمم أفريقيا
سياسة / 9:53:31 PM : السبت، ١٦ سبتمبر، ٢٠٢٣
قرارات الرئيس السيسي
اخبار عالمية / 11:34:53 AM : الخميس، ١٤ سبتمبر، ٢٠٢٣
هزة ارتدادية جديدة تضرب المغرب
اخبار عالمية / 9:26:05 AM : السبت، ٩ سبتمبر، ٢٠٢٣
زلزال يضرب المغرب اليوم
رياضة / 4:18:13 AM : السبت، ٢ سبتمبر، ٢٠٢٣
رسميا.. صلاح باق فى ليفربول

Tags